There was an error in this gadget

Saturday, August 28, 2010

Happy Birthday Shenna!

I celebrated my birthday last month and I was so overwhelmed and appreciative of all the Facebook birthday wishes I received. I'm so thankful for wonderful friends and family and I wanted to save all of the posts I received so I figured...I'll save them on my blog!! Thanks everyone for the love. Ü
Adelle Burgess Wishing one of my fabulous daughter Shenna a wonderful wonderful birthday today. I know Fred will spoil you and cook for you today. If you can reach the sky above that is how much I love you, it will never stop. Happy Happy Birthday today. Love ya.Adelle Burgess Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday Mommy/Auntie Neena, Happy Birthday to you..and more ...from channel 4...and 100 score of kisses to you, love.....Sariah,... Hadyn,... Mady...Chloe..who love you more and thank you more for everything gallore.

Sherilyn Manuma Wishing my sister Shenna Frost a very happy birthday!! thanks for everything sis!! im grateful i have you as a sister!! cant wait to see you guys in November!!! LOVE YOU TONS!!!!!

Fred Frost HAPPY BIRTHDAY HON!!!!!!!!

Lynne Hunt Lupeamanu Happy Birthday to my BEAUTIFUL, awesome, wonderful, kind, caring, funny, good cook/baker cousin/sister. Hehe. Have a fabulous day. I love you.

Chrystel Magalei wishing my sister, SHENNA FROST, a very HAPPY BIRTHDAY!! :o) I love and miss you!!

Celestine Aiono Auelua Happy Birthday Sheena, have a wonderful day!

LaVonne Solomua Wishing you a very happy birthday! Hope you have a good one.

Molly Moana Alofipo SHENNA!!!! I love you cuzzy! have a happy birthday!

Kelly Ward Nunnally Happy Birthday!

Sala Purcell-Tupea Happy Birthday Shenna girl :)

Naomi Soifua Happy Birthday !

Nelson Sagato Happy Birthday Shenna.

Fia Amosa Happy Birthday Shenna!

Netta Lealaitafea Happy birthday Shenna. Have a wonderful day celebrating you. Love ya!!

Terry Ferguson Happy Birthday- celebrate with cake! ; )


Lisa Purcell Magalei Happy Birthday Shenna! Have an awesome day!

Nati Robertson Happy Birthday, Love!! Hope Fred & the girls have something special planned for you today cause you deserve it!!! Smooches :)

Bethzara Sheba Laulu happy birthday shenna. hope u have a wonderful day with your family & friends. love ya girl. =]

Hobart Auelua Happy C-Day Shenna!!! LOL

LeGrand Tapusoa Happy birthday Sheena...Have blessed weekend

Siniva Tuha Happy Birthday Sheena!

McCann Utu Happy Birthday..God Bless you

Ariana Utu happy bday shenna!

Kryssie Booth Happy Happy Birthday Gal!! ♥ I hope your day is as wonderful as you are! (even though the best of days couldn't even come close) love ya girl ♥

Lindsay Ward Happy Birthday hot stuff!! Hope you have a great day!

Milan Sagato HAPPY BIRTHDAY SHENNA!!!!

Lehua Iuta Happy birthday

Beatrice Sopoaga Tauasa fb told me it's your birthday today!!! YAY, Happy Birthday =) hope you get all that you wish for!

Leah Coffin Haaaapppy bday Sheena! May u have a blessed day today and of course get spoiled by Fred and the girls lol but may u be blessed with many more to come! Love you gal! :)

Apollo Mauga happy birthday.

Adelle Burgess Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday Mommy/Auntie Neena, Happy Birthday to you..and more ...from channel 4...and 100 score of kisses to you, love.....Sariah,... Hadyn,... Mady...Chloe..who love you more and thank you more for everything gallore.

Carrie Ann Happy Birthday!

Nelson Carmen Moeai-Tuatagaloa OMG SHENNA FROST!!...I WISH YOU ALL THE HAPPINESS ON THIS YOUR DAY OF BIRTH!!...I didn't know til I saw all these b-day posts, but non-the-less, I couldn't resist..if you have a tattoo tomorrow I'll know what Fred gave you for your gift, hahaa!..love ya!

Regina Bellamy Happpy Birthday, Shenna! hope you have a fab day!

Leitina Samaeli Happy birthday sheena(:

Talameo Vaifanua Happy Birthday

Shirley Stone Gramlich Happy Birthday Sheena, you are such a beautiful Mom, Wife and Friend. Enjoy this WHOLE day!!!! Love you!

Teenah Lekahz Hopoi Happy cake day beautiful, im sure ur hubby will be spoilin yu rotten today.. Have a blessd one! XxOoXxoO

Rebecca Whitcomb North Happy Birthday Shenna!

Lauren Marie Flores Feliz birthdayyy! :]

Mac Moananu Happy Birthday!

Fuatai Alesana Happy Birthday cuz, may God bless u with many more. Love yahh !

Elizabeth Flores Happy Birthday! Where's the party? I'm here in Utah.

Agnes-Lopaka Lauaki Happy bday Sheena..have an awesome time celebrating you!

Talaleu Emma Solo happy birthday sheena..hope u have or had fun...ttyl

Ladee Stunna Happpppy birthday Sheena! Hope u get everything u want cause u deserve it:) do something crazy n I hope to see u soooon.. Ahem* next appt;) lol take care

Fred Frost HAPPY BIRTHDAY HON!!!!!!!!

Monica Nd Junior Manuma HAPPY BIRFDAY SHEENAH!!!! HAVE LOTZ OF FUN ;)

Tootsey Aupiu-Manukailea happy birthday sis!have a good one...love yah

Anna ッ AuroLa happy birthday shenna. ;)

Ruth Fanua Fiu Hey SHenna Happy Birthday.. Enjoy your special day!

Gazzathyy Nansen happy birthday cousin!!!!!!! you're so special to me. & i appreciate everything you've done for me [w/ sis a.k.a. my fc] lol. & everything you do for everyone. =]. i say everything w/ meaning... have the best birthday that follows & will follow many more to come. i love you shenn.dogg!! lol. ttyl cuz. ♥kat

Bash Nd Mel happy bdae!! i didnt kno we wur da same age yay us lol! hav a gud one alofas grl

Tala T. Tapusoa Happpy BIrthday cuz! :) LOVE YOU! Thanks again for the tat hook up..lol..Have a great day! :)

Junior Faasou Happy Birthday Shanna!!! Have a great one!!!

Clarice Sinalei Leina-Tagiafouga Happy birthday sheena ♥ me & leina !

Aiga N Alfred Happy birthday cousin! Hope u have a good day and that Fred spoils you plenty! Love you!

Sheena Nick Tuakoi Happy birthday Shenna! :)

Chevon Moeai Hey there partner....Here's wishing you a very Happy Birthday! I think we need to use those "extra" points so we can have some cake, LMBO! You deserve to be spoiled on your special day....Love ya!

Alyn Toalepai Don't let this Utah weather rain on your parade or the drivers here hold you from actually going the speed limit....wishing you the best birthday ever!! Happy Birthday Smiles! Oh I mean Sheena!!

Leka Auva'a Happy Birthday Shenna, Hope you have a Wonderful Day!!! Luv You


Verona Sagato Mauga Happy Birthday Shenna!!!! I hope you have the BEST day. I love you!!!!!!!

Camilla Lealaitafea-Soifua Happy Birthday Sheena! I know you love to cook based on all ur comments, but hopefully someone else will cook for you today! :D

Ta'i Aiesi Laban Happy Birthday Shenna. It's after 12am here in VA and I saw the little present on the side of my screen that says "Shenna Frost's Birthday"...lol. Wishing you all the best on your birthday with many many more Happy Birthdays to come:-)

Wednesday, August 25, 2010

Catching Up!

I can't believe how quickly Summer came...and went! I have several posts in "draft" mode still and I'm so behind! I'm debating whether this should be an "I'm still here" post or an "everything rolled into one" kinda post LOL...we shall see where this ends! Well, school officially started for Sariah last week and she is was SO excited! It seems kind of odd starting school in August because all the schools in California start in Sept. No wonder it seems like the Summer was cut short! :0/






























Nevertheless, this Summer is our first since we moved to Utah and it's been exciting and fun! It's been crazy hot over here and we definitely miss the CA breeze! The highlight of our Summer was being able to fly back home to Ca to spend 3 weeks with our families! I must admit that since my hubby could only make it out for the last 3 days, we did miss him tons while we were there! What was more exciting is that we were able to make it down for our new niece, Chloe's, blessing. The girls loved meeting their new cousin for the first time and I made sure that I spent as much time with her as possible! :0) She's such an adorable and high-maintenance baby! LOL Being in Ca was so familiar and natural that Utah started to seem like just a dream after a while! ;0) We made the most of our time there and were fortune to be able to do so many activities. The weather in Ca was wonderful...warm with a cool ocean breeze! When we weren't hanging out indoors and relaxing, we were out and about shopping or running errands. We took the kids to the OC Fair, which we've gone to for the last 3 years.














































The food is super yummy there (just don't count the calories or you just might faint Lol). We tried deep-fried snicker bars, tasteez famous potato chips, funnel cake, hot dogs, pizza and more! The kids love going on the rides and seeing the shows as well. The Peking Acrobats perform at the OC Fair every year and their show is always fun to watch. Fred's mom (nana) took the kids to Golf n' Stuff and they loved driving the Indy Cars! I played the caddy while everyone golfed LOL, but I didn't mind as long as the kids were having fun. :) Mama (my mom) took the kids swimming and even though she was tired after work, she found plenty of time to hang out with the kids and cook for everyone. Ü Oh...we took the kids to Disneyland! It was Mady's first time (really being able to experience it) and she could hardly contain herself at the thought of visiting the home of Disney's Princesses! Lol The last time we went to Disneyland, Mady was only a few months old and we went during the off season. It didn't dawn on me that we would be going during one of the busiest seasons and dealing with super crowds and long lines was a bit of a bummer, but my sister and I stuck through it and made the best of it for the kids sake. Ü I think what was even more fun about this Disneyland trip was that Mady was able to go on all of the "big" rides with us, so we didn't have to deal with many restrictions. Seeing her expression on these fast rides was so funny and I'm glad she she wasn't at all scared! Lol We didn't take any photos with the characters this year because (aside from long lines for that too) the kids were so focused on getting on as many rides as they could! Lol I would have to say that my favorite ride was Hollywood Tower of Terror! If you know me...you know that I am absolutely terrified of heights! Don't ask me where I got the guts to go on this ride, but it totally wasn't the type of ride I thought it was...and I loved it!! Ü By evening time....my feet were killing me! We stuck around for Disney's new World of Color show and I am SO glad we did. That show is soooo magical! The water show, special effects, music and seeing the characters "come to life" on the water was spectacular! We even got to meet up with our Booth Ohana and it was so good to see them and hang out...even for just an hour. :0) Being in Ca for those 3 weeks was wonderful and even if we didn't go anywhere, just being with our family would've be enough. Everyone is planning on coming down in November and as you may well guess....we absolutely can't wait! Ü